Wanneer loopt mijn telefoonabonnement af?

Pas als je abonnement is afgelopen kun je overstappen naar een andere provider, ongeacht hoe lang je al klant bent. De afgesproken contractperiode moet je meestal helemaal ‘uitzitten’.

Waar vind je de contractvervaldatum

De einddatum van je abonnement vind je in het contract dat je van je provider hebt ontvangen. Mocht je deze niet meer terug kunnen vinden, bekijk dan een van je maandelijkse facturen. Nog steeds niet gevonden? Log dan in op de site of app van de provider. Als laatste redding: bel de klantenservice.

Regel je overstap op tijd

Twee maanden voor het einde van je mobiele telefoonabonnement kun je bij de nieuwe provider de overstap in gang zetten. Het is mogelijk om je nieuwe contractdatum in te laten gaan, zodra je oude eindigt. Zo garandeer je bovendien je nummerbehoud, mocht je dat willen.

Abonnement al afgelopen?

Is je abonnement al afgelopen (en stilzwijgend verlengd)? Geen zorgen, je kunt ieder moment een nieuw contract afsluiten. Houd dan wel rekening met een maand opzegtermijn.

Voor een zo goede mogelijke gebruikerservaring gebruiken wij cookies voor technische, meet- en marketingdoeleinden. Door verder te gaan op onze site gaat u hiermee akkoord.
Leest u voor meer informatie ook onze Privacy verklaring. Sluiten x