Kunnen we je helpen?


Bij het kiezen van het juiste Sim Only abonnement kun je soms wel wat hulp gebruiken.
Wij hebben de belangrijkste vragen en antwoorden voor jou op een rijtje gezet.

Welke providers bieden 4G?

Wat is 4G? Inmiddels bieden alle grote providers 4G internet. Met 4G heb je supersnel internet en kun je bijna overal HD video kijken, online gamen en zonder problemen bestanden uploaden en downloaden. Wanneer er even geen 4G beschikbaar is, valt je netwerk automatisch terug op het iets langzamere 3G netwerk. Benieuwd naar de verschillen […]

Lees meer

Welke providers bieden 5G?

Misschien heb je het al gehoord: de voorbereidingen voor een supersnel 5G netwerk zijn in volle gang! Als opvolger van het huidige 4G netwerk brengt 5G ongeëvenaarde snelle en stabiele internetverbinding. In 2020 wordt de uitrol in Nederland verwacht. Nu zijn er dus nog geen providers die 5G aanbieden. Je leest alles over het 5G netwerk […]

Lees meer

Met mijn Sim Only abonnement naar het buitenland?

Over het gebruik van sim only abonnementen in het buitenland ontstaat nog wel eens verwarring. Wat was ook al weer die nieuwe wetgeving in verband met roamingkosten? Hoeveel betaal ik voor een telefoontje naar Nederland? Hoe zit het als ik buiten Europa ga? En bovenal: met welke provider ben ik in het buitenland het goedkoopste […]

Lees meer

Hoe kan ik mijn sim only abonnement opzeggen?

Wil je je sim only abonnement opzeggen? En stap je niet over naar een andere provider? Dan hangt het van de looptijd van je contract af, welke stappen je moet ondernemen. Abonnement afgelopen? Is je sim only abonnement (bijna) afgelopen? Dan kun je deze zelf stopzetten. Dit kan vanaf 1 maand tot het einde van […]

Lees meer

Wat is een duosim en hoe werkt het?

Zoals de naam al doet vermoeden, ben je met duosim in het bezit van een dubbele simkaart. Beide simkaarten zijn gekoppeld aan hetzelfde mobiele nummer. Zo heb je dus 1 abonnement met 2 simkaarten. Handig wanneer je meerdere apparaten gebruikt! Hoe werkt duosim? Je kunt bijvoorbeeld 1 kaart in je telefoon stoppen en de ander […]

Lees meer

Wat is een e-SIM en wat kan ik ermee?

Een e-SIM is een virtuele simkaart en de opvolger van de nano-SIM, die nu in de meeste telefoons gebruikt wordt. De e-SIM belooft onder andere meer vrijheid bij het wisselen van providers, een betere gebruikerservaring en goedkoper bellen en internetten in het buitenland. Hoe werkt dat dan precies? Waarom zou je een e-SIM willen hebben? […]

Lees meer

Wat is het verschil tussen een prepaid en postpaid abonnement?

Prepaid of postpaid? Tien jaar geleden was dit een logische vraag bij het kiezen van een nieuwe telefoon. Toen in de jaren ‘90 de mobiele telefonie op kwam, was prepaid zelfs de enige optie. Tegenwoordig heeft vrijwel iedereen een postpaid contract, oftewel een abonnement. Maar wat is het verschil tussen een prepaid en postpaid abonnement? […]

Lees meer

Wat is een fair use policy?

Fair use policy limieten voor onbeperkte abonnementen In Nederland hebben alle providers een fair use policy opgenomen in hun algemene voorwaarden. Deze fair use policy bepaalt het maximum aantal belminuten, sms’jes en MB’s dat je kunt gebruiken bij een onbeperkt abonnement. Nu zou je denken ‘Onbeperkt? Daar mag dan toch geen plafond op zitten?’. Echter […]

Lees meer

Wat is de levertijd van een sim only abonnement?

Levertijd sim only abonnement De levertijd van je sim only abonnement wisselt per provider, maar valt in principe binnen 5 werkdagen. Wanneer je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze verwerkt door je provider. Vervolgens gaat je nieuwe simkaart op de post. Wanneer je geen nummerbehoud hebt aangevraagd, kun je je nieuwe simkaart na bezorging direct […]

Lees meer

Hoe draag ik een sim only abonnement over?

Wanneer sim only abonnement overdragen? Wordt je zoon of dochter 18 en wil je het abonnement laten overzetten op zijn/haar eigen naam? Of gaat je baas je abonnement betalen? Via een contractovername kun je je sim only abonnement overdragen aan een ander persoon. Dit kan zowel voor particuliere als zakelijke abonnementen. Procedure contractovername De procedure […]

Lees meer

Direct vergelijken

Vergelijk alle Sim Only abonnementen op Simonly.nl

Aantal belminuten:
Aantal MB's:
Aantal sms:
Vragen? Neem contact op met: support@simonly.nl of bel naar 020 210 50 51 (Bereikbaar van Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:00)
Voor een zo goede mogelijke gebruikerservaring gebruiken wij cookies voor technische, meet- en marketingdoeleinden. Door verder te gaan op onze site gaat u hiermee akkoord. Sluiten x