Nieuws

Gratis klantenservice bij sim only provider?

Bij de keuze voor een nieuwe sim only provider is het ook belangrijk om te kijken hoe klantvriendelijk de provider eigenlijk is. Kun je jouw sim only provider bijvoorbeeld telefonisch bereiken? Moet je betalen voor het klantenservice nummer?

Veel consumenten vinden het belangrijk dat zij hun provider telefonisch makkelijk kunnen bereiken wanneer zij vragen of problemen hebben. Sommige klantenservice nummers kosten geld, andere zijn gratis. Wij geven je bij deze een overzicht welke sim only providers bereikbaar zijn via een gratis klantenservice nummer en bij welke providers je voor service belletjes moet betalen.

Gratis klantenservice nummer voor klanten:

  • Youfone: gratis nummer voor klanten
  • Simyo: gratis nummer voor klanten
  • Hi: gratis nummer voor klanten
  • KPN: gratis nummer voor klanten
  • T-Mobile: gratis nummer voor klanten
  • Ziggo Mobile: gratis nummer voor klanten

Betaald klantenservice nummer voor klanten:

  • Tele2: 020 -nummer, normaal tarief
  • Ben: 0900-nummer, €0,35 p/m
  • Simpel: 0900-nummer, €0,35 p/
  • Hollands Nieuwe: 0900-nummer, €0,45 p/m
  • Telfort: 0900-nummer, €0,50 per gesprek
  • Vodafone: gratis of €0,45 per gesprek, afhankelijk van type abonnement

Robin Mobile heeft geen klantenservice nummer, maar biedt livechat.

Vind je het prettig om je sim only provider makkelijk en gratis telefonisch te bereiken dan is het handig bovenstaande informatie mee te wegen in je besluit.


 

Wat vind jij?

Vind jij het belangrijk dat jouw sim only provider een gratis klantenservice nummer heeft?

[gravityform id=”3″ name=”Gratis klantenservice?” title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

Vragen? Neem contact op met: support@simonly.nl
Voor een zo goede mogelijke gebruikerservaring gebruiken wij cookies voor technische, meet- en marketingdoeleinden. Door verder te gaan op onze site gaat u hiermee akkoord.
Leest u voor meer informatie ook onze Privacy verklaring. Sluiten x